I Am The Walrus

Idag hade vi nationella i engelska. Hälften kändes bra och hälften inte så bra (hörförståelsen he he he). Vi fick sluta kvart över elva för lärarna tyckte att vi "hade jobbat så hårt". Jag gick hem, åt, såg på Scrubs och somnade i fotöljen. Julia ringde så mötte jag henne och Saga, vi gick och fikade ett litet tag. När vi skulle gå var det så härligt väder så att vi promenerade till Skanstull och sen ända hem. Eller till Liljeholmen, där tog jag bussen med min mamma som dök upp bara sådär.

4april

Jag har lyssnat på skalbaggarna hela kvällen. Åh de är så bra.
The Beatles altså. Hehe.

Kommentarer
Postat av: JULIA

jag älskar oss.
jag älskar the beatles.
jag älskar panic at the disco också.

2008-04-05 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0