Pizza

Jag åkte in till stan med min mor en stund, köpte två par shorts ifrån h&m. När vi var inne på Urban Outfitters började det regna jättemycket så vi gick och fikade på Wiener Konditoriet för att slippa bli blöta, plus att jag var hungrig. Efter det träffade jag Linda, vi gick runt en stund och väntade på att Sofia som var hemma och städade i sitt rum skulle ringa. Hon ringde, vi alla möttes i Slussen och chillade på Djurgårdsfärjan. Sen åkte vi till Årsta och åt pizza på Sofias stammispizzeria (min mamma åkte hem när jag träffade Linda i stan btw). Det var trevligt, jag gillar de där brudarna.

Nu ska jag se klart på Napoleon Dynamite som jag aldrig såg klart på förra veckan för att jag somnade hahaha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt trots regn. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-26 @ 23:59:50
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Linda

åå vi gillar dig me!

2008-04-27 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0