Bubblor

Jag träffade Sofia och Linda i lördags och gick och kollade på Pride-paraden i regnet. Sen åkte vi hem till Linda i Sumpan och åt på en thairestaurang. Resten av kvällen spenderade vi i Lindas badkar. Vi såg klart på filmen A Night At The Roxbury på morgonen och så åkte vi in till stan. Efter vi gått runt en stund och planerade att åka hem ville de gå och se Mamma Mia, som jag sett för två dagar sen. De övertygade mig att se den igen genom att betala 40 kronon av biljettpriset och låta mig sitta i mitten. Hej, filmen var helt lovely så varför inte?



Imorgon åker jag till Norrland med familjen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst va det mysigt :) och filmen är ju helt klart bäst genom tiderna :D

2008-08-04 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0