A fresh start

Okej, då har man gjort en ny blogg igen. Var så trött på min förra, den var stökig och jag var trött på namnet så nu gav jag den här nya bloggen ett så fantastiskt fantasifullt namn som mitt eget. Jag tänkte, jag kan väl inte tröttna på det. Eller?


Idag hade vi nazim/rasismtema i skolan (låter som att vi uppmuntrades till det haha). Vi fick se American History X, den är tio år gammal men jag hade aldrig hört talas om den. Den var jättehemsk men grymt bra. Efter lunch gick
alla häftiga nior till Gröndalskyrkan och hörde en föreläsning av en ex nazist som nu jobbade för Exit (Fryshuset). Han var fett kul och det var onekligen intressant att lyssna på hans livs historia.

Grey's Anatomy hade säsongsprämiär idag, klart att man kollade.
Nu måste jag gå och lägga mig, mina fötter är kalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0