Friluftsdag

Hallå hallå, bloggen fungerade inte igår så jag får skriva lite extra idag istället.
Igår var det iallafall friluftsdag för alla i skolan, jag, Saga, Julia och Linnéa hade "Uppdrag Söder" och skulle promenera på Söder och välja fem grejer från en lista att fota inklusive en klocka som slog tolv. Vi höll oss bara på Hornstull men fotade åtta grejer så haha. Vi blev klara jättefort och gick och åt på Dragon House, asiatisk lunchbuffé mmm.
Vädret var kanonfint, jättevårigt, man blir så himla glad då! Jag gick ända hem.

På kvällen var alla nior tvugna att gå till skolan då blivande sexor skulle gå dit på typ öppet hus. Jag blev placerad i syslöjdsalen, det var schysst för då kunde jag jobba med mina påbörjade projekt och hej, det är roligare att vara där än i datasalen.

Ikväll måste jag plugga, har engelskaprov imorgon.

19februari

Kommentarer
Postat av: Anna

"det var roligare att vara där än i datasalen" haaha hej pik till oss :D hah

2008-02-20 @ 20:19:18
URL: http://krejsi.blogg.se
Postat av: julia

det var najs, fett najs

2008-02-20 @ 20:29:21
URL: http://juliafhors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0