Panic At The Disco på Tyrol

Igår var bästa kvällen. Ever. Jag, Julia och Anna åkte in till Djurgården och började att köa vid tre-tiden. Det var blött, det var kallt och vi körde bokstavslekar. Jag köpte varm choklad till oss på Lilla Hasselbacken och när Anna var tvungen att åka in till land för att köpa mat så köpte hon ett par strumpor till mig, det var supersnällt.
Insläppet var vid halv sju och vi hamnade ganska långt fram från början. Det var två förband, Kid Down som var lite tråkiga och Black Gold som var rätt bra. Sen kom Panic At The Disco. Gud vad bra det var. De är så bra, de är så fina. Konserten var dock lite kort, men det brukar man tycka. Och vi stod typ längst fram i slutet, oh ja. När konserten var slut hängde vi kvar i lokalen en stund och pratade lite och fick ta kort med killarna i Black Gold, de var jättetrevliga!
När vi gick ut såg vi att det stod lite folk på ett ställe där det även stod Security och Panics livvakt, Zack, som var jätterolig. Vi fick veta att bandet skulle komma ut om en stund. Tio minuter eller två timmar, de visste de inte. Vi stod där i kanske en timme, sen kom Panic At The Disco ut. Åh. Brendon var så glad och åh så söt, jag är kär. Ryan är finast och Jon och Spencer är fett bra. Jag fick signeringar av alla på min biljett och på min hand. När Ryan höll i den sa han "oh your hand is freezing" mmmm. Jag fick en kram av Spencer. 

26februari
      

        

Best night ever. Seriöst.
Bilderna höst upp är mina, de i mitten är Annas och de längst ner är Julias.

Kommentarer
Postat av: julia

åh jag saknarom

2008-02-28 @ 12:22:49
URL: http://juliafhors.blogg.se
Postat av: Anna

VET DU! DN skrev att det var dåligt!!! :@ :@ :@

2008-02-28 @ 19:30:52
URL: http://krejsi.blogg.se
Postat av: Anna

jaa lätt att det var! de kan gå och fucka sig själva under ett träd och dö. hahah arg

hahah naw vad snällt ;)

2008-02-29 @ 12:35:38
URL: http://krejsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0