Som en Romeo i jeans på din balkong

Efter lunch i fredags så stack jag, Julia och Linnéa från skolan (vi tog ledigt, inga skolkare här inte) och tog tåget ner till Skövde för att se Kent. På tåget satt vi med en gullig man som tyckte att vi var jätteroliga, för det är vi ju.
När vi var framme lämnade vi våra grejer, fixade oss och åt hos Julias farmor där vi sedan bodde. Vi hittade till bussen vi skulle med och åkte till Billingehov, köade i en halvtimme, höll på att frysa ihjäl. Garderobskillen var segast i världen och tillslut kom vi ner till scenen, Familjen var förband.
Kent började spela vid halv nio. Det var så jävla bra, de är sjukt grymma och Jocke Berg är snygg. Vi stod ganska långt fram också, Linnéa hamnade några "rader" framför mig och Julia men i slutet hamnade vi bredvid henne, då var vi kanske fyra rader ifrån scenen.
Mina ben var spaghetti efteråt, Linnéa och jag köpte en t-shirt och vi var tvugna att springa till bussen, som vi hann med och inte behövde betala på.
Hemma hos Julias farmor hade Julias farbror gjort pizza, mmums. Jag somnade på en gång. Dagen efter var vi jättetrötta och slitna, hängde på Commerce och tittade på tv. Jag kom hem på kvällen, åt och såg på melodifestivalen. Lätt att jag hejade på Lasse Lindh och Rongedal. Fast Björn Gustafsson var bäst, jag älskar honom.

15februari



Idag kanske jag ska ut och äta försenad alla hjärtans dag middag med Linda och Sofia, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0