Sweet, sweet is the night

Fick ett samtal från Linnéa i morse som frågade om jag vill med ut och köpa glass. Det var väldigt lägligt eftersom att jag annars säkert skulle suttit inne hela dagen. Fast föressten så skulle jag ioförsig gått på promenad med Anna då, men hon var med nu också.
Så jag mötte henne, Anna, Julia och Saga i Liljeholmen och sen åkte vi iväg till Djurgården. Vi köpte en glass på ett café med en helt knäpp kassör och så promenerade vi runt. Saga och Linnéa de mesarna (haha) pallade inte gå så länge så de tog bussen hem medan vi andra gick lite till och sedan åkte färjan. Åt en skål med citronyoggi och müsli (mmmm) när jag kom hem och sen gick jag till ridningen.

25februari

   

Kommentarer
Postat av: Anna

haha nehe om inte linnea hade ringt hade du ju gått på promenad med mig ;)

2008-02-26 @ 12:56:42
URL: http://krejsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0