080701-03

Så, ett inlägg om vistelsen på Muskö. Det var mycket mat, mycket snacks och kvällarna spenderades i härliga mjukiskläder. Det var jättemysigt.

Tisdag, 1 juli:
Min pappa körde oss till landet. Stannade på vägen vid ett Willy's för att köpa mat och andra nödvädigheter  så att vi skulle klara oss i tre dagar. Vi kom fram, gjorde tacos (jag gjorde egen guacamole woho) och klockan elva ungefär tog vi ett dopp, det var kallt. När vi kom hem såg vi på Sunes Sommar och gick och la oss.


En bild där vi kan se mina läckra lår och om man tittar noga, Sofias blåa tå.


Onsdag, 2 juli:

Vi vaknade sent och åt frukost. Gick till en sjö, badade och svingade oss i en lian. Hälsade på några får på vägen tillbaka. Till middag grillade vi hamburgare och efter Project Runway och ett Sex and the City avsnitt skulle vi gå till en bastu vid havet. Det var mörkt, jag var rädd men vi kom fram och vi överlevde, bastade och badade (och åt chips) till klockan halv tre ungefär. När vi gick hem var det ljust och vi blev jagade av två grävlingar, trodde vi iallafall. Hemma igen, vi gjorde varma mackor, te och såg på en till film. Vi somnade vid sju.


Tarzan?



Torsdag, 3 juli:
Jag och Sofia tänkte gå upp klockan nio och se på Horace på sommarlovsmorgon men Linda den dumma ungen (nejdå) väckte oss inte så vi vaknade vid två. Vi åt lunch, låg i sängen, åt glass och sen åkte vi hem till staden igen.



Kommentarer
Postat av: Julia

sista bilden dag två = fett söt!

2008-07-10 @ 21:38:32
URL: http://juliafhors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0