8

Ja, skolavslutning igår. Grät inte som jag trodde att jag skulle göra, tror inte att jag har fattat att det var sista avslutningen i Blommens ever. På kvällen var det någon slags avslutningsgrej med alla (de flesta) nior, det var riktigt kul. Kommer att sakna många väldigt mycket.

Idag när jag kom hem från Julia som jag sov hos, fick jag en akustisk gitarr av familjen, naw. På kvällen var släkten ute och åt i Hammarby Sjöstad, då fick jag massa pengar och ett guldhalsband med äkta diamanter av mormor och morfar, så gulligt, tack.



Imorgon blir det Grönan med Julia, Anna och Saga! Nu borde jag städa i mitt rum men jag villllllll inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där klänningen/toppen, var har du köpt den?

den är verkligen superfin.

2008-09-13 @ 13:23:28
Postat av: Mikaela

det är en klänning från h&m :)

tack!

2008-09-13 @ 19:36:22
URL: http://mikaelagustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0