Mad As Rabbits

Oh ja nu har jag äntligen skrivit klart min uppsats om första världskriget, den är för kort men jag klarar inte mer. Dock har mattepluggandet inte blivit av, och jag har prov imorgon. Bra Mikaela, jättebra.
Jag är så jäkla dum. Jag har hur mycket tid som helst men ändå gör jag inte mina läxor så slutar det alltid med att jag får sitta uppe sent dagen innan och göra klart.

Lite ledsen är jag över att jag inte fick biljetter till Mando Diao som var idag. Jag ville ha ståplats, de tog slut. Men jag har faktiskt sett dem fyra gånger (hehe). Och jag hade aldrig hunnit klart med min uppsats om jag hade gått.


Onödigaste bogginläget i världen ungefär men hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

äh onödiga blogginlägg är bra

2008-03-07 @ 22:25:29
URL: http://krejsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0