You got it raw

Igår var det filmkväll hemma hos Anna med henne och Julia, det var väldigt kul (såklart). Vi åt våfflor, en dag försent men hej, och köpte snacks och coca-cola till filmerna.
Vi hyrde 1408, den var bra, slutet var en aning svagt bara och så såg vi på Cry-Baby som Anna hade hemma hos sig för henne mamma hade hyrt den från sitt bibliotek. Den var helt sjuk men så jävla rolig, vi skrattade ungefär hela filmen. Vassnäsan var så disgusting och Johnny D var mmmsnygg. Vi såg lite på Vänner också för det är så kul, sen sov vi. Jag gick därifrån idag vid typ tolv för att jag skulle hem och fixa mig och sedan möta Sofia. Vi åkte till stan och mötte Linda och så gick vi runt i alla affäääärer och käkade på Sandy's.
Jag köpte en fin vårjacka. Den är svart, klockformad med trekvartsärm och knappar. Den vill jag ha med ett par långa leopardmönstrade handskar.

26mars

Imorgon är det Håkan Hellström signering!


Kommentarer
Postat av: juliaaaaa

jag älskar oss och cry-baby!

2008-03-28 @ 20:56:42
URL: http://juliafhors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0