080512

Idag var det thriatlon i skolan. Det var jobbigt men jag klarade det (54 minuter, vilken atlet). Lite senare blev jag och Julia intervjuade av en från svt som var i skolan, det ska sändas i höst hahah. Och så fick jag mvg på alla engelska nationella, yessssss.

Tisdagar är tv-night for sure: Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine. Min mamma skrattar asmycket när vi kollar på Christine, hon tycker det är så roligt. Men det tycker jag med
 
Gossip Girl börjar igen nästa vecka, åhh jag älskar det. Chuckchuckchuck har jag saknat, han är heet.

Kommentarer
Postat av: Anna

du dricker aldrig jari ;)

2008-09-02 @ 09:40:32
Postat av: Mikaela

hahaha vi har faktiskt mailat svt

2008-09-02 @ 16:58:43
URL: http://mikaelagustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0